zaterdag 8 juni 2013

Gevangen elfje



Ik vond een leuk ideetje op internet en ja natuurlijk; op Pinterest!
Een gevangen elfje in een glazen potje.
Maar ik wil geen mooi plaatje van een onbekend iemand in een potje maar mijn eigen dochter!
Dus ik aan de slag met foto's en de printer.




Ik heb de foto van mijn dochter Anna eerst op de goede maat geprint zodat ze vrij in het potje kan "bewegen". Toen een print gemaakt van allerlei vleugels en deze uitgeknipt en de vleugels achter Anna geplakt.












Daarna deed ik een beetje lijm onderin het potje en plakte ik daar een beetje mos van de modelspoorbaan van mijn zoon.






Toen een gaatje geprikt met een schroevendraaier in het het deksel. Met naald en doorzichtig draad  door het voorhoofd (ah gossie) van mijn dochter en door het gat in de deksel en daar vastgeplakt met wat plakband. Hierbij even uitkienen dat het figuurtje vrij kan bungelen.




Daarna bladmuziek geprint op geel papier (niet god te zien op de foto) en deze om het deksel geplakt zoals je met jam wel ziet.
Rood/wit touwtje erom met een label er aan met er op geschreven;


"My precious fairy"

Happy crafting!!
Hartelijke groet, Karin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten