maandag 20 augustus 2012

Spray paint curiosa






Ook dit idee heb ik via pinterest. Oude kringloop spullen met een spuitbus verf oppimpen! Bij de action heb je heel goedkope spuitbussen in wit, grijs, rood, groen en blauw. Maar ja ik wilde weer perse roze en dat is een stuk duurder bij een verfwinkel.








De metalen voeten onder het glazen bonbon schaaltje kon ik er makkelijk afschroeven. Maar de schroef van het vaasje zat vastgeroest dus die pakte ik in met aluminium folie voor het verven.








Ook het nep zilveren bonbon bakje heb ik meegespoten.
Het is wel belangrijk dat je laagje voor laagje spuit. Anders krijg je druipers en die blijf je zien!! En ik kan het weten... Reken op zeker 10 laagjes spuiten per object. Ach en het droogt heel snel dus dat kan makkelijk tussen het eten koken door.. ;-)





Ziet er toch super uit zo en zooo simpel!

Hartelijke groet, Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten