woensdag 13 juni 2012

Kijkdoos van Anna

Kijkdoos van Anna

Ik had al eerder over kijkdozen geblokt en daarin vertelde ik dat mijn dochtertje Anna van 5 een kijkdoos zou maken. Onze anna wilde tijdens de kleedjesmarkt voor de albanie actie van newday impact (www.newdayimpact.nl)  op haar school met een kijkdoos gaan staan. 
We zijn samen naar de schoenenwinkel gegaan en hebben daar om een grote laarzen  doos gevraagd. Toen heb ik op internet wat gegoogled  op kijkdozen en warempel er bestaan heel veel printbare kijkdoos plaatjes. Hele thema's van sprookjes e.d. Daar heb ik er een heel aantal van geprint en aan haar de keus gelaten wat ze er allemaal in wilde hebben. Ik vond het eigenlijk wel ideaal want madammeke vraagt iedere dag om een knutsel en nu was ze hiermee toch echt wel een hele week onder de pannen, haha! Ik ben erg trots op haar prestatie en het resultaat! Daar willen mensen vast heel graag 20 cent voor geven om daar in te mogen kijken!?!
Nu heeft ze ook nog in haar hoofd gehaald dat ze in een tentje wil gaan zitten want het zou kunnen gaan regenen vrijdag hadden kinderen gezegd op school. Tsja wat nu. Maar ik bedacht me dat ik nog een klein tentje in de vorm van een huisje heb die je zo uitklapt. Dus nu gaat ze met een stoeltje en een tafeltje daar in zitten en mogen mensen bij haar op visite komen om in haar kijkdoos te kijken. Humor! Een kijkdoos in een kijkdoos eigenlijk!

Als ik een foto heb van het totaal plaatje dan zet ik die hier nog wel even bij.

Hartelijke groet, Karin



1 opmerking:

  1. Je dochtertje heeft heel hard haar best gedaan hoor! Haar kijkdoos is meer dan 20 cent waard om even in te mogen kijken! Wens haar proficiat met haar prachtig werkje!

    BeantwoordenVerwijderen